Daan Holthuis nieuwe Programmeur & Marketeer bij Patronaat

Per 1 december 2019 begint Daan Holthuis (28) bij Patronaat Haarlem als Programmeur & Marketeer. Daan neemt het stokje over van Joël Heijda, die tot afgelopen september werkzaam was bij Patronaat als programmeur, maar inmiddels is begonnen in zijn geliefde Brabant, bij 013 Tilburg.
 
Daan Holthuis was al meer dan een jaar betrokken bij Patronaat als freelancer op de marketingafdeling en vanwege de zeer goede ervaringen wordt zijn functie nu uitgebreid. Daan heeft voorheen gewerkt bij Melkweg Amsterdam, en was betrokken bij de marketing van onder meer Fortarock, The Sound of Revolution, Copenhell en Complexity Fest.
 
“We kijken er naar uit weer op volle kracht toe te werken aan een mooi seizoen in Patronaat. In Daan zien we een jonge en zeer gedreven programmeur, met een frisse blik op de lopende zaken én de toekomst. De kennis en ervaring die Daan meebrengt zal ons nog een stapje verder helpen in onze profilering en de positie van Patronaat. Er komen spannende tijden aan met veel mooie plannen en boekingen, en Daan zal daar een belangrijke rol in gaan spelen,” aldus Lisa de Jongh, hoofd Programma & Marketing van Patronaat.

Geplaatst op di. 17-09-2019

deel

Deze site maakt gebruik van cookies. Lees hier onze Cookie Verklaring en lees hier onze Privacy Verklaring