Daan Holthuis nieuwe Programmeur & Marketeer bij Patronaat
Per 1 december 2019 begint Daan Holthuis (28) bij Patronaat
Haarlem als Programmeur & Marketeer. Daan neemt het stokje over
van Joël Heijda, die tot afgelopen september werkzaam was
bij Patronaat als programmeur, maar inmiddels is begonnen in zijn
geliefde Brabant, bij 013 Tilburg.
Daan Holthuis was al meer dan een jaar betrokken bij Patronaat
als freelancer op de marketingafdeling en vanwege de zeer goede
ervaringen wordt zijn functie nu uitgebreid. Daan heeft voorheen
gewerkt bij Melkweg Amsterdam, en was betrokken bij de marketing
van onder meer Fortarock, The Sound of Revolution, Copenhell en
Complexity Fest.
“We kijken er naar uit weer op volle
kracht toe te werken aan een mooi seizoen in Patronaat. In Daan
zien we een jonge en zeer gedreven programmeur, met een
frisse blik op de lopende zaken én de toekomst. De kennis
en ervaring die Daan meebrengt zal ons nog een stapje verder
helpen in onze profilering en de positie van Patronaat. Er komen
spannende tijden aan met veel mooie plannen en boekingen, en Daan
zal daar een belangrijke rol in gaan
spelen,” aldus Lisa de Jongh, hoofd
Programma & Marketing van Patronaat.
Geplaatst op di. 17-09-2019
