Lees hier de FAQ voor concerten in Patronaat tot 1 september!

Leuk dat je naar onze Stage 1,5 concerten wil komen deze zomer! We gaan open met een nieuw protocol en daarom vragen we je het onderstaande bericht goed te lezen en de FAQ te raadplegen als je nog meer vragen hebt. Voor je naar Patronaat komt:

-          Je bent vanaf 15 minuten voor aanvang welkom.
-          Blijf thuis als je griepverschijnselen of verkoudheidsklachten hebt.
-          Gebruik het openbaar vervoer alleen als het echt niet anders kan.
-          Reis zo veel mogelijk lopend of met de fiets.

In Patronaat:

-          De stelregel voor iedereen luidt: houd rekening met elkaar en gebruik je gezond verstand. 
-          Houd 1,5 meter afstand van anderen. Volg daarvoor de aangegeven looproute.
-          Was je handen regelmatig, wij zorgen ervoor dat je bij binnenkomst je handen kunt desinfecteren.
-          Na aanvang is er geen toegang meer tot de zaal (geen uitzonderingen, geen restitutie).
-          Schud geen handen.
-          Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog. 
-          Drankjes bestellen: Er ligt op elke tafel een QR code deze is te scannen en brengt je naar een online menu. De drankjes worden aan tafel bezorgd.

Lees hieronder de FAQ. Staat jouw vraag er niet bij? Mail ons dan op: info@patronaat.nl Veel plezier bij de show!


Wat te verwachten bij jouw bezoek aan Patronaat:

Na aankoop van een ticket en voorafgaand aan je bezoek krijg je via Ticketmaster de basis informatie in beeld, en krijg je dit toegezonden. Hieronder proberen we zoveel mogelijk bezoekersvragen te beantwoorden. Staat de jouwe er niet tussen? Neem dan contact met ons op via:info@patronaat.nl 

Ik wil Patronaat bezoeken, kan dat?

Anders dan voorheen zijn we nu echt alleen toegankelijk wanneer je vooraf een ticket hebt gekocht of gereserveerd, een half uur voor aanvang gaan de deuren open voor ticketkopers. Bij binnenkomst vragen we naar de gezondheid van jou en je huisgenoten.

Ik wil samen met een gezinslid/vriend/kennis/familielid naar een concert, kan ik voor hen een ticket kopen?

Ja, het is mogelijk meerdere tickets tegelijk te kopen, met een maximum van 4 tickets per transactie. Op de dag zelf wordt per huishouden de plek in de zaal toegewezen. We kunnen geen plekken garanderen maar proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders situatie en huishouden. We hopen op je begrip.

Ik wil graag naar een concert met een vriend/vriendin/kennis, kunnen we bij elkaar zitten?

Wanneer jullie niet uit hetzelfde huishouden komen moeten jullie onderling 1,5 meter afstand houden, ook in de zaal. We kunnen geen plekken garanderen maar proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders situatie en huishouden. We hopen op je begrip.

Ik wil met mijn partner/gezinslid naar een concert, kunnen wij bij elkaar zitten?

Wanneer je uit hetzelfde huishouden komt hoef je onderling geen afstand te houden. Je kan dan naast elkaar zitten. We kunnen geen plekken garanderen maar proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders situatie en huishouden. We hopen op je begrip.

Ik wil graag naar een concert in Patronaat, maar moet met het openbaar vervoer komen, kan dat?

We raden iedereen aan om het openbaar vervoer alleen te gebruiken als het echt niet anders kan. Volg ook in de openbare ruimte de richtlijnen van het RIVM op. 

Ik heb een ticket gekocht voor een concert in Patronaat maar ben verkouden, wat nu?

Op advies van het RIVM is het belangrijk dat je als je verkoudheidsklachten hebt, koorts hebt en/of last van benauwdheid, je thuisblijft. Bij koorts en/of benauwdheid geldt dit voor iedereen in je huishouden. 

Ik heb een ticket en (lichte) verkoudheidsklachten, mag ik komen als ik een mondkapje op doe?

Op advies van het RIVM is het belangrijk dat je als je verkoudheidsklachten hebt, koorts hebt en/of benauwdheid, je thuisblijft. Bij koorts en/of benauwdheid geldt dit voor iedereen in je huishouden. Het dragen van een mondkapje brengt hier geen verandering in. 

Ik heb een ticket gekocht voor een concert in Patronaat, maar iemand in mijn huishouden is verkouden, wat nu?

Op advies van het RIVM is het belangrijk dat je als iemand in je huishouden verkoudheidsklachten heeft, met koorts en/of benauwdheid, je thuisblijft.  

Als ik toch niet kan komen, kan ik dan mijn geld terugkrijgen?

Helaas is het niet mogelijk om de ticket te annuleren en restitutie te geven. We hopen op begrip in deze situatie. We stellen het op prijs als je ons tijdig aangeeft verhinderd te zijn via: info@patronaat.nl 

Patronaat heeft meerdere ingangen, hoe weet ik waar ik naar binnen moet?

Onze medewerkers wachten je op bij de ingang en door middel van bewegwijzering zal ter plekke duidelijk zijn welke ingang geopend is.

Is het dragen van mondkapjes verplicht in Patronaat?

Nee, wij volgen de richtlijnen van het RIVM en mondkapjes zijn alleen verplicht in het openbaar vervoer.

Wat gebeurt er als ik in de rij moet staan om binnen te komen?

Bewegwijzering en medewerkers attenderen alle bezoekers op het houden van 1,5 meter afstand, ook in de rij bij de entree. Er zullen speciale vakken op de grond te zien zijn waar 1,5 meter wordt aangehouden.

Hoe wordt mijn ticket gescand?

Het scannen van tickets gebeurt door een medewerker met voldoende afstand.

Is er een gezondheidscheck aan de deur?

Ja, bij binnenkomst vragen we naar je gezondheid en die van je huisgenoten.

Wat doet Patronaat om de 1,5 meter afstand te waarborgen?

  • Er zijn looproutes, waar nodig met eenrichtingsverkeer en extra in- en uitgangen.

  • Signing, markering of medewerkers geven aan waar je plaats kan nemen in de zaal.

  • Activiteiten zijn mogelijk in verschillende tijdslots.

  • Alleen bezoekers met een ticket hebben toegang. Tickets zijn alleen vooraf verkrijgbaar via onze website.

  • Voor de capaciteit van de ruimtes is rekening gehouden met 1,5 meter afstand.
     

Kan ik mijn jas ophangen bij de garderobe?

De garderobe is gesloten, jassen mogen mee de zaal in. Ook zijn er kluisjes aanwezig voor tassen en jassen.

Zijn er desinfecterende middelen aanwezig in Patronaat zodat ik mijn handen kan ontsmetten?

Ja, er zijn desinfectieplekken aanwezig en het is mogelijk je handen te wassen.

Is toiletbezoek mogelijk tijdens mijn bezoek aan Patronaat?

Ja, dat is mogelijk. De toiletten worden extra schoongemaakt en er geldt een maximumaantal personen per toiletgroep.

Kan ik wat drinken tijdens mijn bezoek aan Patronaat?

Ja, we komen bij de tafels langs om te bedienen. Van tevoren zal uitleg gegeven worden over de bestellingen. Er kunnen pakketten besteld worden die klaargezet worden op tafel. Het is de bedoeling dat de bezoeker en medewerkers zo min mogelijk door de zaal bewegen.

Kan ik met contant geld betalen aan de bar?

Nee, Patronaat is een pin-only zaal en je kan dus alleen betalen met pin.

Is Patronaat nu ook toegankelijk voor bezoekers met een beperking?

Ja, we kunnen echter helaas alleen assistentie bieden op afstand. Indien je begeleiding nodig hebt vragen we je een huisgenoot mee te nemen.

Als ik eenmaal binnen ben, kan ik dan nog even naar buiten om te roken?

Nee, er is geen mogelijkheid om tussentijds naar buiten te gaan, en er zijn binnen geen faciliteiten om te roken tijdens een concert.

Waarom zijn er maar een beperkt aantal solotickets, en verder duotickets?

Dit is het geval omdat we onze zaal nu per tweetallen hebben ingericht volgens het protocol. We kunnen anders niet van onze maximale capaciteit gebruik maken, als we te veel losse plaatsen en losse stoelen verkopen. We hebben per zaal beperkt mogelijkheid voor enkele plekken, dat zijn de solotickets. Verder zijn het dus duoplekken waarbij de 1,5 meter in stand kan worden gehouden.

Staat jouw vraag er niet bij? Mail ons dan op: info@patronaat.nl

Geplaatst op do. 23-07-2020

deel

Deze site maakt gebruik van cookies. Lees hier onze Cookie Verklaring en lees hier onze Privacy Verklaring