Lees hier de FAQ voor concerten in Patronaat volgens de huidige RIVM-maatregelen

Leuk dat je naar onze Stage 1,5 concerten wil komen deze zomer! We gaan open met een nieuw protocol en daarom vragen we je het onderstaande bericht goed te lezen en de FAQ te raadplegen als je nog meer vragen hebt. Heb je e-tickets voor een live-stream concert? Scroll dan naar beneden voor antwoorden op streaming-vragen!

Voor je naar Patronaat komt:

-          Je bent vanaf 30 minuten voor aanvang welkom.
-          Blijf thuis als je griepverschijnselen of verkoudheidsklachten hebt.
-          Koop je kaarten vooraf, zodat we je gegevens in huis hebben om je eventueel op de hoogte te brengen van Corona-gevallen in Patronaat.
-          De stelregel voor iedereen luidt: houd rekening met elkaar en gebruik je gezond verstand. 
-          Houd 1,5 meter afstand van anderen. Volg daarvoor de aangegeven looproute.
-          Was je handen regelmatig, wij zorgen ervoor dat je bij binnenkomst je handen kunt desinfecteren.
-          Na aanvang is er geen toegang meer tot de zaal (geen uitzonderingen, geen restitutie).
-          Schud geen handen.
-          Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog. 
-          Drankjes bestellen: Er ligt op elke tafel een QR code deze is te scannen en brengt je naar een online menu. Eerst vul je daar je contactgegevens in voor het bron- en contactonderzoek van de GGD (dit is niet verplicht) en daarna kan je bestellen. De drankjes worden aan tafel bezorgd.
-          Koop je een kaart aan de deur? Laat dan je gegevens achter.

Lees hieronder de FAQ. Staat jouw vraag er niet bij? Mail ons dan op: info@patronaat.nl Veel plezier bij de show!

Wat te verwachten bij jouw bezoek aan Patronaat:

Na aankoop van een ticket en voorafgaand aan je bezoek krijg je via Ticketmaster de basis informatie in beeld, en krijg je dit toegezonden. Hieronder proberen we zoveel mogelijk bezoekersvragen te beantwoorden. Staat de jouwe er niet tussen? Neem dan contact met ons op via:info@patronaat.nl 

Ik wil Patronaat bezoeken, kan dat?

Anders dan voorheen zijn we nu echt alleen toegankelijk wanneer je vooraf een ticket hebt gekocht of gereserveerd, een half uur voor aanvang gaan de deuren open voor ticketkopers. Bij binnenkomst vragen we naar de gezondheid van jou en je huisgenoten.

Ik wil samen met een gezinslid/vriend/kennis/familielid naar een concert, kan ik voor hen een ticket kopen?

Ja, het is mogelijk meerdere tickets tegelijk te kopen, met een maximum van 4 tickets per transactie. Op de dag zelf wordt per huishouden de plek in de zaal toegewezen. We kunnen geen plekken garanderen maar proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders situatie en huishouden. We hopen op je begrip. We verkopen enkele plekken en duo-plekken - dit heeft te maken met de beperkte indeling van de zaal.

Ik wil graag naar een concert met een vriend/vriendin/kennis, kunnen we bij elkaar zitten?

Wanneer jullie niet uit hetzelfde huishouden komen moeten jullie onderling 1,5 meter afstand houden, ook in de zaal. We kunnen geen plekken garanderen maar proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders situatie en huishouden. We hopen op je begrip. We verkopen enkele plekken en duo-plekken - dit heeft te maken met de beperkte indeling van de zaal.

Ik wil met mijn partner/gezinslid naar een concert, kunnen wij bij elkaar zitten?

Wanneer je uit hetzelfde huishouden komt hoef je onderling geen afstand te houden. Je kan dan naast elkaar zitten. We kunnen geen plekken garanderen maar proberen zoveel mogelijk rekening te houden met ieders situatie en huishouden. We hopen op je begrip. We verkopen enkele plekken en duo-plekken - dit heeft te maken met de beperkte indeling van de zaal.

Ik heb een ticket gekocht voor een concert in Patronaat maar ben verkouden, wat nu?

Op advies van het RIVM is het belangrijk dat je als je verkoudheidsklachten hebt, koorts hebt en/of last van benauwdheid, je thuisblijft. Bij koorts en/of benauwdheid geldt dit voor iedereen in je huishouden. 

Ik heb een ticket en (lichte) verkoudheidsklachten, mag ik komen als ik een mondkapje op doe?

Op advies van het RIVM is het belangrijk dat je als je verkoudheidsklachten hebt, koorts hebt en/of benauwdheid, je thuisblijft. Bij koorts en/of benauwdheid geldt dit voor iedereen in je huishouden. Het dragen van een mondkapje brengt hier geen verandering in. 

Ik heb een ticket gekocht voor een concert in Patronaat, maar iemand in mijn huishouden is verkouden, wat nu?

Op advies van het RIVM is het belangrijk dat je als iemand in je huishouden verkoudheidsklachten heeft, met koorts en/of benauwdheid, je thuisblijft.  

Als ik toch niet kan komen, kan ik dan mijn geld terugkrijgen?

Helaas is het niet mogelijk om de ticket te annuleren en restitutie te geven. We hopen op begrip in deze situatie. We stellen het op prijs als je ons tijdig aangeeft verhinderd te zijn via: info@patronaat.nl 

Patronaat heeft meerdere ingangen, hoe weet ik waar ik naar binnen moet?

Onze medewerkers wachten je op bij de ingang en door middel van bewegwijzering zal ter plekke duidelijk zijn welke ingang geopend is.

Is het dragen van mondkapjes verplicht in Patronaat?

Nee, wij volgen de richtlijnen van het RIVM en mondkapjes zijn alleen verplicht in het openbaar vervoer.

Wat gebeurt er als ik in de rij moet staan om binnen te komen?

Bewegwijzering en medewerkers attenderen alle bezoekers op het houden van 1,5 meter afstand, ook in de rij bij de entree. Er zullen speciale vakken op de grond te zien zijn waar 1,5 meter wordt aangehouden.

Hoe wordt mijn ticket gescand?

Het scannen van tickets gebeurt door een medewerker met voldoende afstand.

Is er een gezondheidscheck aan de deur?

Ja, bij binnenkomst vragen we naar je gezondheid en die van je huisgenoten.

Ik sta op de gastenlijst of wil nog een kaart kopen, waar kan ik me melden?

Je kan je melden aan de kassa die open gaat voordat het concert begint. Daar vragen we je om je gegevens achter te laten volgens de horeca-richtlijnen.

Wat doet Patronaat om de 1,5 meter afstand te waarborgen?

  • Er zijn looproutes, waar nodig met eenrichtingsverkeer en extra in- en uitgangen.
  • Signing, markering of medewerkers geven aan waar je plaats kan nemen in de zaal.
  • Activiteiten zijn mogelijk in verschillende tijdslots.
  • Alleen bezoekers met een ticket hebben toegang. Tickets zijn alleen vooraf verkrijgbaar via onze website.
  • Voor de capaciteit van de ruimtes is rekening gehouden met 1,5 meter afstand.
     

Kan ik mijn jas ophangen bij de garderobe?

De garderobe is gesloten, jassen mogen mee de zaal in. Ook zijn er kluisjes aanwezig voor tassen en jassen.

Zijn er desinfecterende middelen aanwezig in Patronaat zodat ik mijn handen kan ontsmetten?

Ja, er zijn desinfectieplekken aanwezig en het is mogelijk je handen te wassen.

Is toiletbezoek mogelijk tijdens mijn bezoek aan Patronaat?

Ja, dat is mogelijk. De toiletten worden extra schoongemaakt en er geldt een maximumaantal personen per toiletgroep.

Moet ik mijn gegevens ergens achterlaten voor bron- en contactonderzoek?

Ja, we vragen je om je gegevens in te vullen op je plekje. Je kan de QR code scannen en die brengt je naar een menu om je gegevens in te vullen. Dit is voor het bron- en contactonderzoek van de GGD, zodat zij contact met je kunnen opnemen als er een besmetting binnen Patronaat plaats vindt. Het is niet verplicht je gegevens achter te laten.

Kan ik wat drinken tijdens mijn bezoek aan Patronaat?

Ja, je kan drank bestellen met de QR code die op de tafel ligt. We hebben gratis wi-fi in het pand. Heb je problemen, wenk dan gerust een medewerker van Patronaat om je te helpen met je bestelling. We accepteren geen cash, enkel pin via de app waar de QR code je naartoe brengt.

Is Patronaat nu ook toegankelijk voor bezoekers met een beperking?

Ja, we kunnen echter helaas alleen assistentie bieden op afstand. Indien je begeleiding nodig hebt vragen we je een huisgenoot mee te nemen.

Als ik eenmaal binnen ben, kan ik dan nog even naar buiten om te roken?

Ja, je kan naar buiten om te roken. Volg hiervoor de looproute naar buiten (richting de voorkant van het pand) en laat je drankje binnen achter. Je kan daarna via de entree-deur waardoor je eerder bent binnen gekomen weer terug naar je plek lopen. We vragen je vriendelijk dit tot een minimum te beperken omdat het heen en weer lopen ook storend kan zijn voor de andere bezoekers.

Waarom zijn er maar een beperkt aantal solotickets, en verder duotickets?

Dit is het geval omdat we onze zaal nu per tweetallen hebben ingericht volgens het protocol. We kunnen anders niet van onze maximale capaciteit gebruik maken, als we te veel losse plaatsen en losse stoelen verkopen. We hebben per zaal beperkt mogelijkheid voor enkele plekken, dat zijn de solotickets. Verder zijn het dus duoplekken waarbij de 1,5 meter in stand kan worden gehouden.

----

Live-stream e-tickets

Algemeen:
Als je een live-stream ticket hebt gekocht voor een van de live-shows met publiek, dan kan je daarmee de live-stream kijken vanaf 1 device (bijvoorbeeld mobiele telefoon of PC). De e-ticket voor de live-stream biedt geen toegang tot het concert. De live-stream ticket is te koop via de webshop van See Tickets - na betaling krijg je een mail met de link.

Ik heb een ticket gekocht, maar hoe kom ik nu bij de livestream terecht?

In de bevestigingse-mail die je hebt gekregen van See Tickets & Paylogic staat een directe link naar de stream. Ook zal de webshoplink automatisch doorlinken naar de stream. Let op: de stream begint pas 30 minuten voor aanvang met een welkomstbeeld van de show en start wanneer de aanvang van het concert start.

Wat moet ik met mijn e-ticket doen?

Je e-ticket is je aankoopbewijs maar bevat geen link of code naar de live-stream. Ga voor de link naar de livestream dus naar de bevestigingsmail, waarin de link staat.

Ik wil meerdere e-tickets kopen, kan dat?

Ja, je kan meerdere e-tickets kopen. Je krijgt dan verschillende links in je mailbox toegezonden. Elke link is geldig op 1 device. Je kan niet op meerdere devices inloggen met 1 link.

Kan ik de link doorsturen naar iemand anders?

Nee, er zit een beveiliging op de link. De link om het streamvenster te openen is slechts te openen in 1 device. Indien je op een nieuw apparaat op de link klinkt, zal de laatst geopende link de video laten zien. Alle andere browsers of tabs of apparaten loggen dan automatisch uit. Dus: stuur je de link door naar iemand die gaat kijken, dan zal jouw scherm een error krijgen.

Ik heb geen andere tabs, browsers of apparaten open staan maar krijg toch een error dat de stream ergens anders loopt. Hoe kan dat?

Het kan zijn dat er automatisch een venster is geopend toen je op de link drukte. Probeer nogmaals alle vensters te sluiten en druk daarna nogmaals op de link in de e-mail. Het kan ook helpen om je scherm te refreshen. 

Gaat het geld van de streamingtickets naar de artiest en hoe kan ik de artiest en Patronaat nog meer steunen?

De ticketgelden gaan inderdaad volledig naar de artiest die op het podium staat. De live-streaming tickets zijn in het leven geroepen om de artiesten extra te steunen en extra exposure te geven. Wil je Patronaat nog een extra donatie doen? Dan kan dat via de ticketshop van See Tickets. Hiervoor krijg je een aparte e-ticket toegestuurd als de betaling is gedaan. Dit is een bevestiging van je donatie. Indien je op een andere manier wil steunen, kijk dan op: www.patronaat.nl

Wat als er technische problemen zijn of de kwaliteit niet goed is, krijg ik dan mijn geld terug?

Indien er buiten onze macht om problemen zijn met de stream, of artistieke keuzes gemaakt worden door de artiest, dan kunnen wij de tickets niet retourneren. Indien er technische problemen zijn ontstaan waar Patronaat en See Tickets verantwoordelijk voor waren kan er wel een uitzondering voorkomen. We zullen via een klantene-mail, na de stream, dan reageren op de vervolgstappen.

Kan ik tijdens de stream contact opnemen met mijn directe vragen?

Dat kan via: kassa@patronaat.nl 

Als ik zelf ben verhinderd op het laatste moment, krijg ik dan mijn geld terug?

Nee, we kunnen geen geld terug geven als de koper zelf niet aanwezig kan zijn bij de stream. We kunnen dit niet controleren en vertrouwen de bezoeker er op enkel een kaart aan te schaffen als hij of zij echt aanwezig kan zijn, of wanneer die persoon een donatie wil doen aan de artiest of Patronaat.

Staat jouw vraag er niet bij? Mail ons dan op: info@patronaat.nl

Geplaatst op di. 15-09-2020

deel

Deze site maakt gebruik van cookies. Lees hier onze Cookie Verklaring en lees hier onze Privacy Verklaring